Askov Efterskoles Musikskole

Musikskole

Vi har mulighed for at opfylde andre ønsker gennem vores samarbejde med Vejen Musikskole.

Lærerne på musikskolen er veluddannede og arbejder professionelt med musik ved siden af og undervisningen tager altid udgangspunkt i den enkelte elevs niveau og ønsker.

Instrumenter som bas, trommer, guitar og keyboard er tilgængelige i undervisningslokalerne, men det vil være naturligt at eleven har sit eget instrument at øve sig på. Anskaffelse af instrumenter bør ske i samråd med læreren.

Vi tilbyder undervisning i:

• solosang
  • guitar (akustisk og elektrisk)
  • elbas
  • trommer
  • klaver (el. keyboard)
  • lydstudie (Logic opsat på Mac)

Praktisk information

Undervisningen starter i september og består af lektioner på 20 min. – i alt 20 lektioner om året. Hvis en lektion aflyses af læreren, bliver den erstattet.

Musikskoleundervisningen koster 2800 kr. for et skoleår (20 undervisningsgange). Betalingen fordeles på to rater og indbetales på girokort.

(Et hold (instrument) på skolen oprettes kun, hvis der er min. 5 tilmeldte elever.)

Læs om Askov Efterskoles Musiklinje her.