Lydstudie på Askov Efterskole

Lydstudie

Askov Efterskole har et 16-spors digitalt lydstudie baseret på Logic opsat på Mac.

Her kan du indspille og mixe din egen musik. Studiet bliver flittigt benyttet – også i fritiden – og det står åbent for alle jer, der bare brænder for at komme til at arbejde med computere og lyd.

Som elev på musiklinjen kommer du til at indspille i studiet med dit linjehold, og er du særligt interesseret, har du mulighed for at få individuel undervisning i lydstudieteknik og musikproduktion gennem vores musikskoletilbud.

Hør vores indspilninger

Her kan du hente og høre lidt af det, der er indspillet i Askov Efterskoles lydstudie:

Musikproduktion og elektronisk musik

Skolen har desuden et avanceret musiklaboratorium – et MUSIC-lab, hvor du som elev på musiklinjen kan få detaljeret indføring i studiet som arbejdsplads, brug af forskellige indspilningsteknikker, anvendelse af forskellige mikrofontyper, samt selvfølgelig kursus i Logic Pro og forskellige relevante plug-ins.

Læs mere om Musiklinjen på Askov Efterskole her.